niedziela, 17 listopada 2013

Jakie łóżeczko turystyczne kupić - opinie z forum

Jakie i gdzie kupić łóżeczko turystyczne - opinie z forum.

Na potrzeby sklepu internetowego dla dzieci: sklep dla dzieci - przeprowadziliśmy zbiór opinii z forów internetowych na ten temat. I tak:

Na forum familie.pl forumowiczki doradzają:
1. "ja już nazwy nie pamiętam, ale dla Dorotki mieliśmy łóżeczko turystyczne bardzo przydatne gdy jeździliśmy do moich rodziców i świetnie się sprawdzało również jako kojec. Było biało czarne (czarne po bokach więc gdy się zabrudziło, to dopóki nie wyprałam nie było tych zabrudzeń specjalnie widać ;) ) do tego miało chowane bujane płozy (a Dośka kochała jak ją coś bujało, więc to był duży plus"
2. "ja polecę ci firmę coneco, kupiłam je Julce jak czesto nocowałam u moich rodziców. Teraz mała w nim śpi bo to drewniane sprzedałam. łatwo si eskłada ma pokrowiec podreczny i zajmuje mało miejsca po złożeniu"
3.  "My mamy chico. Mamy używane , siostra gdzies na allegro kupiła. Łatwo się składa i jest stabilne. Siatkę ma mocną, boki są odsuwane i dodatkowo jest plecaczek."
4. "Kurcze, a znajomi odradzali, bo podobno materacyk bardzo miękki i się zapada, ale nie wiem jaki model coneco mają..."
5.  "zwracajcie uwagę na to jak się składa i rozkłada łóżeczko, u mnie od początku zacinał się jeden bok, zanim Kuba się urządził łóżko było w reklamacji i miałam z nim wiele przygód, pod koniec użytkowania ścianka potrafiła się sama zapadać,od pół roku Kuba śpi na normalnym drewnianym tapczaniku z niską barierką"
Wynika z tego że, warto zdecydować się na rozsądny zakup, biorąc pod uwagę wszystko to o czym piszą na forum.

Zobacz wózek Bebetto Murano
Polecamy również:
wózek Tutek Torero  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz